II Festival de la Família – Creixent junts

El Parc Ribalta ha acollit este dissabte el II Festival de la Família de Castelló, una cita organitzada per la regidoria de Família i Infància. Aquest any el festival ha comptat amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, a través de la Direcció General de
Família, Infància, Adolescència i Repte Demogràfic.

La nostra associació ha participat un any més per a donar a conéixer els servicis que
prestem i fer difusió de l’Acolliment Familiar.

La jornada ha comptat amb una programació variada d’activitats dinàmiques i
educatives, a més entre els dies 12 i 15 de maig, s’han estat realitzant diferents
jornades formatives. SPAM, juntament amb AVAF va organitzar una taula redona el
dilluns dia 12 en la qual van participar diverses famílies acollidores i una jove ex
tutelada, oferint dos visions de l’acolliment familiar, des de SPAM volem agrair la seua
participació i les seues enriquidores aportacions.

Segueix-nos en reds socials i gaudeix el nostre contingut educatiu cada setmana!